Група: Фенове
Коментари: 4 030
Регистриран: 13-June 07
Град: Plastic City
Потребител No.: 551

Матия Калдара

Цитат
Official: Juventus buy Caldara

Juventus announced the €15m plus up to €10m bonuses purchase of Atalanta defender Mattia Caldara, who will only arrive in 2018.

A statement released by the club confirms that Juve will pay €15m for the player over four instalments.

There are also €6m in performance-related bonuses that could be added to the figure during the course of his contract.

Caldara has put pen to paper on a contract until June 30, 2021.

However, he will remain on loan with Atalanta until June 30, 2018 for free with the Bergamo club receiving up to €4m in bonuses if he achieves certain targets during that period.

That means the total cost of the operation could be up to €25m.

The 22-year-old was born and raised in Bergamo, coming up through the Atalanta youth academy.

He had loan spells in Serie B with Trapani and Cesena.

Caldara has nine caps for Italy at Under-21 level and this season scored three goals in 11 Serie A games.

http://www.football-italia.net/96777/offic...tus-buy-caldara

Date of birth: 5 May 1994 (age 22)
Place of birth: Bergamo, Italy
Height: 1.87 m (6 ft 1 1⁄2 in)
Playing position: Centre back

Senior career

Years Team Apps (Gls)

2013–2017 Atalanta 12 (3)
2014–2015 → Trapani (loan) 20 (2)
2015–2016 → Cesena (loan) 27 (3)
2017– Juventus 0 (0)
2017– → Atalanta (loan) 0 (0)

--------------------
''Qui bisogna lottare sempre e quando sembra che tutto sia perduto, crederci ancora, la Juve non si arrende mai.''
Go to the top of the page

+Quote Post
mrd
коментар 12 Jan 2017, 20:56
Коментар #2

Juventus regular

Коментари: 1 620
Регистриран: 17-July 12
Град: Sofia
Потребител No.: 24 704

Тва с 4те милиона нещо не го разбирам. Ние да им плащаме ако постигне резултати за Аталанта. Не трябва ли да е обратното!?

--------------------

+Quote Post
pinkfloyd39
коментар 12 Jan 2017, 21:08
Коментар #3

Juventus champion

Коментари: 5 857
Регистриран: 6-March 12
Потребител No.: 24 649

Цитат(mrd @ 12 Jan 2017, 20:56) *
Тва с 4те милиона нещо не го разбирам. Ние да им плащаме ако постигне резултати за Аталанта. Не трябва ли да е обратното!?

Тези "резултати" по-скоро са базирани на индивидуално представяне - изиграни мачове, минути, попадения, картони. Би трябвало да е така - не вярвам да означава класиране на Аталанта на еди-кое си място.

--------------------

+Quote Post
snitch
коментар 12 Jan 2017, 21:14
Коментар #4

Juventus champion

Група: Ветерани
Коментари: 8 658
Регистриран: 26-February 06
Град: Велико Търново
Потребител No.: 32

Ами , честито. Доста сериозна сума инвестираме в този младеж, но отвсякъде чета само положителни неща за него.

+Quote Post
mrd
коментар 12 Jan 2017, 21:40
Коментар #5

Juventus regular

Коментари: 1 620
Регистриран: 17-July 12
Град: Sofia
Потребител No.: 24 704

Цитат(pinkfloyd39 @ 12 Jan 2017, 21:08) *
Тези "резултати" по-скоро са базирани на индивидуално представяне - изиграни мачове, минути, попадения, картони. Би трябвало да е така - не вярвам да означава класиране на Аталанта на еди-кое си място.

Демек им ще им плащаме да ни го обиграват. Дано да си заслужава парите, които не са никак малко.

--------------------

+Quote Post
Underground Mind
коментар 25 Feb 2017, 21:42
Коментар #6

Juventus star

https://youtu.be/v1Y2g1GhzbI

Вторият му гол срещу Наполи особено... все едно виждам Трезеге. biggrin.gif

--------------------
''Qui bisogna lottare sempre e quando sembra che tutto sia perduto, crederci ancora, la Juve non si arrende mai.''

+Quote Post
ForzaJuve29
коментар 26 Feb 2017, 10:02
Коментар #7

Juventus star

Коментари: 3 573
Регистриран: 19-February 12
Град: Пловдив
Потребител No.: 24 637

Цитат(Underground Mind @ 25 Feb 2017, 21:42) *
https://youtu.be/v1Y2g1GhzbI

Вторият му гол срещу Наполи особено... все едно виждам Трезеге. biggrin.gif

Верно я думна като Трезеге! biggrin.gif

+Quote Post
Underground Mind
коментар 27 Feb 2017, 14:58
Коментар #8

Juventus star

Цитат
Caldara: 'Nesta my role model'

Atalanta defender Mattia Caldara reveals that his role model is Alessandro Nesta, after recent comparisons to Juventus legend Gaetano Scirea.

The 22-year-old has signed for the Bianconeri but will remain in Bergamo until the end of next season.

Comparisons with Scirea’s assist to Marco Tardelli in the final of World Cup ‘82 came after he scored a brace against Napoli on Saturday, but what does Caldara think to this?

"The mentality is similar," he told Gazzetta dello Sport. "The idea that defenders should initiate action. And then there's a bit of everything: lucidity, instinct, imagination. You try it and go."

At the time, Atalanta were 1-0 up but were down to 10 men. What made Caldara decide to go upfield?

"When I gave the ball to Spina [Leonardo Spinazzola] I was sure it would arrive in the end. So I went forward.

"[Gian Piero] Gasperini says that as defenders, when we have the ball at our feet we can become offensive. Spina then gave me a great ball and I do not know how I managed to score."

The youngster has been praised for an exemplary attitude. What does he put this down to?

"I credit it to education from my parents. It’s also a question of character: I’m not a brawler, and so I have not become this on the pitch.

"They tell me that I was good, that I didn’t fight much when I was young. I only have two bookings so far. But this is how I am, if I go in, I’m convinced I’ll take the ball. Otherwise I’ll hold off.

"This comparison is a great incentive, but it is also excessive. What Scirea did is amazing, to me it would be enough to do half of this. We are different.

"Nesta is my role model. He was successful through elegance and the ability to see what others were doing before they did it."

Has Caldara always been a defender?

"At Scanzorosciate I was a midfielder, then Atalanta played me further back. Luckily: I never played in the middle again, and I’m stronger now."

After various loan spells, the player reveals his anxiety over whether he would be included in the Atalanta squad, then goes on to describe his surprise call-up to the side when La Dea faced Napoli for the first time this season.

"Every summer I waited anxiously for a call from Atalanta. It arrived in early July, so June was not an easy month, I thought that perhaps they would leave me at home.

"On Fridays Gasperini usually tries the formation at training and gives bibs to those who will start. That Friday I was among the reserves.

"Then, as he was leaving, he told me that it was time to make a change in the season. I did not understand. On Saturday he gave me a bib but I did not think I would play really: he risked the sack. But instead it went brilliantly."

Which striker has made Caldara suffer the most?

"[Mario] Mandzukic: I have never gotten a grip of him.

"Of course I've thought about signing for Juve. For now I’m at Atalanta and we want to do something important for this city and these fans.

"But I was impressed by JMedical and above all the Stadium: it’s the place that excited me the most. There is an incredible atmosphere."

Is the defender following Juventus in the Champions League?

"Of course, even if I have to leave the house because my father does not have a subscription! Against Porto they were all good. [Andrea] Barzagli and [Giorgio] Chiellini, seemed to have a cigarette in his mouth because they were never in trouble.

"From [Leonardo] Bonucci I’d like the ability to create, from Barzagli, his man marking skills and Chiellini’s grit. And from all three I would like their incredible mental strength. When they decide that you won’t score, you don’t score. And maybe you don’t even shoot. They are amazing."

http://app.football-italia.net/?referrer=w...p;menu=news-all

Цитат
Caldara: 'We're making fans dream'

Mattia Caldara believes Atalanta are 'making the fans dream' after their incredible 2-0 victory over Napoli at the weekend.

After having revealed that his role model is Alessandro Nesta, the 22-year-old went on to talk about his interests.

So is it true that Caldara likes to read Russian classics?

"Yes, especially in the evening and before the game," he continued in an interview with Gazzetta dello Sport. "The Coach, however, listens to Italian music."

Why are good defenders so hard to come by?

"Maybe because mental continuity is difficult. A defender can play perfectly, but if he gets distracted on 90 minutes it compromises the whole team’s work. You can train yourself in concentration. There are some exercises that can help. I tell myself: now I won’t let anyone score."

What happens if Alejandro Gomez tries to score against him in training?

"Eh ... If Papu wants to score, he will score."

Atalanta is famous for it’s youth policy, so how has this helped Caldara to grow?

"Because there's a different culture. They have patience, they help players to grow and mature without pointing to the immediate results of the youth teams."

After Saturday’s win over Napoli there were incredible scenes at Bergamo airport, with hundreds of Atalanta fans waiting to greet their heroes with flares and noise. How did this feel for the players?

"I thought we had done something big. To see the happy faces of the people is beautiful. Maybe we do not realise it but we are making the fans dream and we are all with them."

Franck Kessie was sent off during the match, so how did this affect the gameplan?

"It complicated the game and we had to resist them. I was determined not to concede a goal. So that’s why I scored!"

What was Coach Gian Piero Gasperini like after the game?

"Charged. But he had believed it for days. This week he repeated to us that we had to do great things, and not do things by halves. And the great thing was to win, not to draw."

How are Atalanta’s chances of reaching Europe this season?

"We have a 65% chance. But the others are going strong. To stay up there need many victories. We have to continue like this, in fact we must go faster still. In Naples we passed the exam to prove we can fight for Europe.

"We only did wrong against Juventus: there was no way to pay our football, they were angry and we took a hit."

Is aiming for the Champions League a step too far?

"We’re not thinking about it. We have to stay ahead of Inter, Lazio and Milan."

Bergamo produces Scanzo Moscato, so did he celebrate with this?

"Ahahahah ... I like Moscato, occasionally I drink it. At the table, though, I'm careful. I let myself go after the game with pizza and coke. It’s a terrible vice."

http://app.football-italia.net/?referrer=w...p;menu=news-all

Този коментар е бил редактиран от Underground Mind на 27 Feb 2017, 15:08

--------------------

+Quote Post
Bianco^Nero
коментар 27 Jun 2017, 19:27
Коментар #9

God Fuck The Queen

Коментари: 2 374
Регистриран: 23-July 06
Град: Благоевград
Потребител No.: 161

Аталанта взимат Паломино от Лудогорец, дали е възможно да вземем Калдара още това лято?

--------------------
ДЕЛ ПИЕРО ДОЖИВОТ В ЮВЕ! БЕЗ ПРАВО НА ОБЖАЛВАНЕ!

+Quote Post
pinkfloyd39
коментар 27 Jun 2017, 20:11
Коментар #10

Juventus champion

Достатъчно съм писал за ситуацията Калдара, Бенатия и какво следва - т.е със сигурност съм най-гласния по тази тема, която като че ли остава доста на заден план. В момента всичко е смущаващо бавно. Не визирам само (тоталната) липса на каквото и да е движение от големите отбори, а ситуацията с Аталанта и двамината наши там, които са Калдара и Спинацола. Прокрадват се слухове, че са възможна опция за отбора, но също така се пише, че Аталанта не са особено съгласни да ни ги върнат, защото са им важни, а ще останат и без Конти. Последното (че не са съгласни) не е повод за притеснение - искаме ли ги, наши ще са на момента.

Според мен има едно просто обяснение: евентуалното движение на Сандро, набелязването на нов/и бек/ове, напълно реалните опции, а не тези, които са достъпни само в нашия форум, какъв е пазарът за водоноските от Гана и Швейцария... и следователно: каква би била евентуалната роля на Калдара и Спинацола, докъде се простират възможностите им за отбора и как би ги ползвал Алегри. Няма да ги върнем, ако няма пазар за слабите ни резерви, няма и да ги върнем, ако вземем двама бекове и не можем да спечелим някое друго евро отгоре от парите, дадени за Бенатия.

А (отново) защо Калдара трябва да се върне в Ювентус: назад, не точно в тази тема, Одисейчето описа идеално ситуацията - чисто и просто Бенатия го блокира. Бенатия не е идеален, но има качества за Ювентус. Всичко опира до онзи момент, в който това бяха пари на вятъра, но и тук трябва да направим разграничение. Истината е, че само така можем да си осигурим даден футболист - Байерн и Челси бяха меценати към нас и ни дадоха резервни и ненужни състезатели, но със задължителна опция за закупуване през следващото лято, което само говори, че отборът е с ограничени средства. През изминалия сезон Бенатия блокираше Ругани, което е повече от кофти, но Ругани е футболен феномен, така че можем да си затворим в някаква степен очите. През идния би блокирал Калдара. Бенатия е на 30, няма да бъде титуляр, а парт тайм опция за нас - в момента изживяваме последния шанс, за да спечелим от Бенатия, а ние сме отбор, който иска икономическа печалба. За бъдещето на Ювентус е добре Бенатия да не блокира отново Ругани - би било глупост. Това просто е ситуация и мароканският капитан няма вина - просто се разминават пътищата на развитие. С Ругани приключихме, но се отваря темата "Защо да блокира Калдара реално".

Истината е, че за Калдара инвестирахме не малко сума за толкова недоказан бранител. Фактите са факти, а е факт, че Калдара е по-голям от Ругани, а е доста назад с развитието си. Едната гледна точка, че 30 срещи, които той има като опит конкретно в Серия "А", са малко, за да стане част от Ювентус. Съгласявам се. Да, но мен ме интересува в пъти повече другата гледна точка: Калдара направи своя фурор в Аталанта. Аталанта няма да повторят този сезон, при цялото ми уважение към прекрасния им треньор. Точно подобно развитие на кариерата, каквото има Калдара, е голямата спънка: вече е закъснял с развитието и именно сега се нуждае от игрови минути. Да, обаче Калдара има доста записани срещи с Ругани като партньор за голобрадковците. Калдара евентуално би бил страхотна опция, която да бъде двойка с Ругани в доста по-голям брой срещи, отколкото се предполага. Хем ще има ментор рамо до рамо, хем Алегри ще получава шанс да дава почивка на бранители, които осъзнаваме или не, вече застаряват, тромави са, бързият футбол им е нанагорнище, а отделно Киелини и Бардзали са ходещи травми. Ако не е с Ругани рамо до рамо, имаш още по-големи ментори: можеш да му даваш минути до Бонучи, Киелини и Бардзали. Известен риск е, защото трябва да затвърждава показаното, а то са голите 35 мача в интерес на истината, но смятам, че таймингът налага присъствието на Калдара в Торино. Млад е единствено по жалките стандарти на Калчото. Имаме нужда от подсилване на отбраната. Имаме нужда от младок, който се развива пред очите ни - дискусионно е дали 44 срещи в Аталанта като титуляр или 30 мача в Ювентус на този етап ще е по-добре за момчето. Разбира се, логично е да клоним към минутите в Аталанта, които му дават правото на грешки, които впоследствие да поправя, но за Калдара бяха платени пари. Отново стигаме, че ще трябва да повярваме, че имаме уникалното око за талант: ако е така, значи Калдара бие към сигурен продукт, а щом е такъв, трябва да дойде в Ювентус и да се развива. Съвсем отделно и накрая, макар че не е последно по значение, ситуацията с Бенатия - единствено сега ще му вземеш сносни пари. Калдара няма вина, че сме инвестирали сума, гонеща 25 милиона в него, но това обещава някакъв талант и качества, които да го оформят като важна част от Ювентус. Аз това го поставям под съмнение, но е ясно, че заслужава шанс. Футболистът няма вина, че е част от архаична и посредствена система, която хвърля прах в очите, а хората се надъхват напълно безсмислено, но образно казано: няма кога и закога да го чакаме. След втори сезон в Аталанта ще дойде в същата роля: резервна опция, която тепърва трябва да показва какво може. Ще е на 24 и ще прекара сезон на пейката. Ще стане на 25 и ако не става, е чао. Мисля, че е просто адекватно и по истински модел, един европейски образец, да дойде още сега в Ювентус, за да разберем какво всъщност имаме в него. Както може да е новият Бонучи (не като стил), така може и да е новият Огбона. Бонучи дойде на същите години, но с доста по-богат опит. Огбона дойде кажи-речи на същите с изключително по-богат опит от Калдара. Бонучи беше топ проспект, макар че аз никога не разбрах защо. Огбона беше играч, чакащ голям трансфер - единият го чакахме до 28, макар че имаше уникален старт, а другият излезна провал.

Сега, сега и само сега. Това е пътят с Калдара, ако сме адекватен отбор. Всичко друго е ташак. Но за да стане добър бранител, Ювентус трябва да участва така, както участват в подобни процеси големите отбори.

Този коментар е бил редактиран от pinkfloyd39 на 27 Jun 2017, 20:13

--------------------

+Quote Post
Replicant
коментар 27 Jun 2017, 21:35
Коментар #11

Juventus regular

Коментари: 2 051
Регистриран: 26-April 16
Потребител No.: 25 004
Любим футболист:Alessandro Del Piero

Калдара и Ругани правят страхотно европейско за младежи. Много се надявам скоро да ги видим в Юве. Ако не тази есен, то следващата. И то с основни роли. Барза, Киело, малко по-малко трябва да предават щафетата. С Бенатия ще видим как ще я караме.

Този коментар е бил редактиран от Replicant на 27 Jun 2017, 21:36

+Quote Post
pinkfloyd39
коментар 06 Aug 2017, 19:39
Коментар #12

Juventus champion

Повечето по-сериозни източници са на мнение, че не е задължително Ювентус да закупи централен бранител до края на пазара. Повечето слухове са ориентирани към нов/и бек/ове. Знаете, че обикновено футболистите, към които Ювентус се е насочил, а след това и работи, са ясни в медийното пространство. А и ние не е като да не ги договаряме по три или четири седмици. На този етап нямаме нещо, което да ни свързва с Де Врай, а единственият, за който се пише, но повечето по Испания, е Гарай. Излишно е в момента да пишем защо Гарай не е тип трансфер Марота.

С всичко това се подсещам за ситуацията със Стураро: закупихме го през лятото, но го оставихме да играе сезона в Дженоа. Да, обаче го върнахме през зимата. Ако не вземем нов централен, а се опитаме да избутаме до зимата с четворката, е много вероятно да върнем Калдара. Аталанта би трябвало да са сгънали цирка от Лига Европа до тогава. Усещането е, че нямаме нужните средства, за да заплатим за адекватен бранител, а наскоро платихме 20 за Калдара. Направих си труда да почета доста за Калдара, тъй като не събирам много наблюдение над неговата игра през сезона. Направи ми впечатление, че на места претендират, че Ругани и Романьоли са нищо пред него. Сравняват го с Неста, опреличават го на Ширеа. Не остава и впечатление, че има какво да доказва в Аталанта, така че е напълно вероятно новият ни бранител да е Калдара, който да дойде през януари. Имаше и няколко слухове, че Калдара и Спинацола са твърдите фаворити на ръководството - след напускането на бонучи и представянето на Асамоа в САЩ - но на този етап е много малък шанса да постигнем договорка с бергамаските. Ако ще се връща футболист, това ще е Спинацола, но май няма как да са двамата. Т.е има, отбори редовно прекратяват предсрочно наеми, но нещо в цялата ситуация се губи по трасето. Не трябва да ни интересува сезона на Аталанта, а да подсилим състава си. А имайки предвид, че по-скоро нямаме много за харчене, а споменатият Гарай уж струва 30 милиона, аз ги виждам като пари на вятъра.

--------------------

+Quote Post
Kirilov
коментар 07 Aug 2017, 19:04
Коментар #13

Juventus star

Коментари: 3 900
Регистриран: 28-April 14
Град: София
Потребител No.: 24 823

Попринцип, договорите са, за да се спазват, но е интересно, дали можем да платим неустойка по договора и на каква стойност ще бъде тя, за да бъде терминиран той. Не виждам смисъл да седи още цяла година в Аталанта. Дойде ли, ще имаме двама "възрастни" защитници, двама "млади" и един на средна възраст. Идеално.

--------------------

+Quote Post
pinkfloyd39
коментар 07 Aug 2017, 22:36
Коментар #14

Juventus champion

Сещам се за много такива ситуации, в които при нужда, а ние я имаме, са прекратявани преждевременно наеми. Не сме се свързали вчера с Аталанта, а преди повече от месец - месец, в които те не желаят да ни върнат футболистите. Разбира се, в цялата ситуация лъсва, че и нашето ниво на моменти е доста далеч от това, което адекватните организации притежават, но малко или много искаме скъп десен бек, класен вътрешен халф и централен бранител, който да не запълва просто бройката, а е дискусионно можем ли да си позволим всичко това. Имаш реална възможност да вземеш адекватен резервен футболист на позицията на Сандро, който играе на още няколко позиции, пък и централен защитник, за който се вярва, че няма повече какво да демонстрира в Аталанта, без да плащаш - единият е даден под наем, а другият е закупен наскоро за доста сериозна сума. Мен участието на Аталанта в Лига Европа не ме интересува хич, важно е в последните седмици да подсилим и надградим състава, правейки го по-широк и класен. Не избирам Калдара пред Рамос, но ако не можеш да вземеш Де Врай, е по-добре да си получиш инвестиция, която струва 20 милиона, вместо да дадеш 30 за Гарай, а да останеш с Лихтщайнер и Асамоа. Пък могат да бъдат спестени и пари, които да отидат за халф.

Но явно и ние сме били неадекватни, което не е новост, така че ще си сърбаме попарата - по-скоро и двамата ще дойдат през зимата. Не вярвам да има шанс да останат цял сезон в Аталанта. Със Стураро беше същото.

--------------------

+Quote Post
vench
коментар 20 Sep 2017, 21:31
Коментар #15

Juventus regular

Коментари: 2 255
Регистриран: 3-March 12
Град: Бургас
Потребител No.: 24 644

Калдара вкарва, Аталанта мачка

--------------------

+Quote Post
pinkfloyd39
коментар 01 Mar 2018, 15:12
Коментар #16

Juventus champion

Манджо въвежда Калдарски в обстановката hat36.gif.

--------------------

+Quote Post
odyssey7
коментар 01 Mar 2018, 15:23
Коментар #17

Juventus star

Коментари: 2 645
Регистриран: 6-January 09
Град: Добрич/София
Потребител No.: 1 612

Направи впечатление, че на моменти наши играчи му влизаха с една идея над нормата, като за капак видяхме адски изнервен Калдара през второто полувреме. Да не говорим за идиотската балтия на Киелини, която си бе за гонене при някои рефери.

+Quote Post
Kirilov
коментар 02 Jun 2018, 06:59
Коментар #18

Juventus star

https://twitter.com/i/status/1002655468752392194

--------------------

+Quote Post
pinkfloyd39
коментар 02 Jun 2018, 11:27
Коментар #19

Juventus champion

Мускулите е взел Калдара под крилото си cool.gif.

--------------------

+Quote Post
Kirilov
коментар 03 Jul 2018, 17:11
Коментар #20

Juventus star

--------------------

+Quote Post

2 страници V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 потребител(и) четат тази тема (1 гости и 0 скрити)
0 Потребител(и):

Олекотена версия Час: 19th July 2018 - 04:08ч.

> Forum Information:

Copyright: © www.juventus-bulgaria.com 2006 - 2012. Всички права запазени.
Author: Екип на Juventus-Bulgaria.Team