коментар 22 Jul 2016, 16:32
Коментар #21

Juventus star

Група: Фенове
Коментари: 4 030
Регистриран: 13-June 07
Град: Plastic City
Потребител No.: 551

Е, то и какви дърводелци играеха в Ювентус тогава, какви треньори имаше по това време. Няма как да се сърдя на Диего, че не му вървеше играта, когато съотборници в CM-а са му Сисоко, Мело, Поулсен, Салихамиджич, Тиаго и т.н., а тези, с които трябва да взаимодейства в атака, са Амаури и Якуинта. Отбор от конуси, ръководени от корифеи в треньорската професия, като Чиро и Дзак. Единствено Камо, Дел Пиеро и Трезеге бяха класа, но за съжаление всичките ветерани и всичките plagued by injuries по него време. Иначе Диего във Вердер си беше класа - с основна заслуга за финала в ЛЕ срещу Шахтьор, на който за съжаление не игра (иначе немците щяха да го спечелят). След преминаването във Волфе, което си беше изцяло за пари, кариерата му тръгна надолу, но все пак изкара добър престой при Атлети по едно време (пффф, ебати гола срещу Барса на 1/4-финалите в ШЛ през 2014 ).

Впрочем, изпуснал си Буфон в горната класация.

--------------------
''Qui bisogna lottare sempre e quando sembra che tutto sia perduto, crederci ancora, la Juve non si arrende mai.''
Go to the top of the page

+Quote Post
Replicant
коментар 22 Jul 2016, 16:35
Коментар #22

Juventus regular

Коментари: 2 268
Регистриран: 26-April 16
Потребител No.: 25 004
Любим футболист:Alessandro Del Piero

Цитат(Underground Mind @ 22 Jul 2016, 17:32) *
Е, то и какви дърводелци играеха в Ювентус тогава, какви треньори имаше по това време. Няма как да се сърдя на Диего, че не му вървеше играта, когато съотборници в CM-а са му Сисоко, Мело, Поулсен, Салихамиджич, Тиаго и т.н., а тези, с които трябва да взаимодейства в атака, са Амаури и Якуинта. Отбор от конуси, ръководени от корифеи в треньорската професия, като Чиро и Дзак. Единствено Камо, Дел Пиеро и Трезеге бяха класа, но за съжаление всичките ветерани и всичките plagued by injuries по него време. Иначе Диего във Вердер си беше класа - с основна заслуга за финала в ЛЕ срещу Шахтьор, на който за съжаление не игра (иначе немците щяха да го спечелят). След преминаването във Волфе, което си беше изцяло за пари, кариерата му тръгна надолу, но все пак изкара добър престой при Атлети по едно време (пффф, ебати гола срещу Барса на 1/4-финалите в ШЛ през 2014 ).

Впрочем, изпуснал си Буфон в горната класация.

Идеята беше за трансфери на не-италианци. Иначе освен Буфон, сме давали и за Ди Вайо и тн.

А относно Диего, за да не разводняваме повече темата - надявам се, че Пяца ще се окаже далеч по-успешен от него. smile.gif

EDIT: Във връзка с "невероятните голове на Диего"

1 - https://www.youtube.com/watch?v=Grn5NB0Pbys
2 - https://www.youtube.com/watch?v=Fit_wtYxq9Y

Този коментар е бил редактиран от Replicant на 22 Jul 2016, 16:37

+Quote Post
Underground Mind
коментар 31 Jul 2016, 10:36
Коментар #23

Juventus star

Цитат

Marko Pjaca’s agent has described his client as a mixture of Kaka and Cristiano Ronaldo.

The highly rated Croatian talent has recently completed a move to Juventus from Dinamo Zagreb for a fee of €23m.

“You will see. Soon he will surprise everyone,” Marko Naletilic responded when asked what the youngster could offer the Bianconeri.

“He can play as a striker, just off the main forward or as a ‘trequartista.’

“Yes, a ‘trequartista’ like Kaka, with the intention to attack. Comparisons are always difficult, but I see Marko as a mix of Kaka and Cristiano Ronaldo.

“To be clear, we are talking about a 21-year-old who still has to develop a lot more and overcome certain weak points.”

Naletelic added that Pjaca’s move to Turin was entirely for footballing reasons, insisting the player could have earned double had he moved elsewhere.

“There was an embarrassment of options. Milan, Liverpool, Borussia Dortmund, Schalke, Wolfsburg, Fiorentina.

“Marko, however, wanted Juventus at all costs. And I assure you that at Milan and other clubs he could have earned almost double.

“Initially he might not play much or come on as a substitute, but I am sure that in time he will become indispensable to Allegri. We are talking about a true talent. He can become a symbol for Juventus.”

http://www.football-italia.net/88582/‘pjaca-kaka-and-cr7’

Този коментар е бил редактиран от Underground Mind на 31 Jul 2016, 13:03

--------------------
''Qui bisogna lottare sempre e quando sembra che tutto sia perduto, crederci ancora, la Juve non si arrende mai.''

+Quote Post
Underground Mind
коментар 01 Aug 2016, 21:47
Коментар #24

Juventus star

Цитат
Pjaca: ‘Juventus my first choice’

Marko Pjaca “only thought of Juventus” ahead of his move from Dinamo Zagreb, despite interest from Milan.

The Croatian international eventually signed for the Bianconeri, despite Diavolo CEO Adriano Galliani travelling to Zagreb to try and strike a deal.

“I only thought of Juve,” Pjaca told Goal.

“I always wanted Juventus, they were my first choice. There were several options, but I insisted on going to Juventus. They’re the best, a great team that’s winning trophies and playing regularly in the Champions League.

“It’s a big challenge, but that’s what I signed up for. I’m sure while I’m there I’ll improve and lift trophies.

“I haven’t talked to [Coach Max] Allegri, I spoke to [Mario] Mandzukic who told me great things about the club and the city.

“I haven’t spoken about the targets for the season, but I think they’re clear: a club that buys so many quality players should continue to dominate in Italy and win the Scudetto, but also in the Champions League.

“I don’t know if winning that is an obligation, but it’s definitely a target.

“I know that I’ll have to fight for a place at Juve, but I know what awaits me. Juve are much stronger than Dinamo, I know there isn’t a spot waiting for me but I’m ready for anything and I’ll try to prove myself.

“I was impressed when I signed. You can feel the greatness of Juve as a club in every respect, from the stadium to the medical centre. I’ll probably be a bit nervous the first time I walk into the dressing room.

“I’ll try to prove myself, I’ve started to learn Italian but of course it will be a big help to have Mandzukic and [Miralem] Pjanic nearby, guys who speak my language. Mandzo had already offered his help with anything, and I haven't had the chance to meet Pjanic yet.

“I can’t say it was my dream to play in Italy, I was open to anything, but in the end most of the offers came from there.

“I know Galliani was in Zagreb, but I never met him. At the time I was at Dinamo’s pre-season training camp in Slovenia.”

Pjaca is now the most expensive signing from Croatian football in history, does that put added pressure on him?

“No, I don't feel the pressure for being the most expensive transfer in Croatian league history, I just feel big honour and privilege.

“I am at Juventus, who pay out far more for other players than they paid for me, so I don't feel any pressure because of the money they spent to get me.

“I have so many people asking me for the Juventus jersey I will probably need to rent a truck to bring them next time when I come to Zagreb!”

http://www.football-italia.net/88646/pjaca...y-first-choice’

--------------------

+Quote Post
outbreak
коментар 01 Aug 2016, 22:05
Коментар #25

Juventus regular

Коментари: 2 217
Регистриран: 4-July 06
Град: Плевен
Потребител No.: 143

Страхотен младеж. Не съм го гледал, освен на Еврото и в Юби-Туби, но определено ме впечатли. Щом сме направили такава офанзива и сме платили толкова пари, значи не е случаен. Напомня на Мората, но изглежда по-силен физически. Естествено, няма да го гледаме кой-знае-колко този сезон, но потенциалът е на лице. Доста вълнуващ трансфер!

--------------------

+Quote Post
Replicant
коментар 02 Aug 2016, 08:56
Коментар #26

Juventus regular

Това с новият Кака е леко комично, Кака хвърляше пасове по 50 метра, на Пяца от "избраните моменти" дори се вижда, че пасовете му са леко "а ла Молинаро". post-294-1158668522.gif

+Quote Post
Hristo
коментар 02 Aug 2016, 12:09
Коментар #27

Juventus champion

Група: Admin
Коментари: 6 274
Регистриран: 24-April 06
Град: Варна
Потребител No.: 110

За мен Пяца е загадка, но попаднах на едно интересно изказване на Джовани Де Вито, познавач на хърватския футбол, което хвърля още малко светлина върху този младеж.

Та според въпросния Де Вито Пяца не е "новият Кака", тъй като има различни характеристики от бразилеца. Пяца е микс между трекуартиста и втори нападател; може да играе както в схема с трима в атака, така и като втори нападател, така и като трекуартиста. Според него Пяца има неограничени възможности за развитие и е потенциален носител на Златната топка в бъдеще. Преди три години Де Вито го препоръчал на Милан и интер, но те не са искали да инвестират в него.

--------------------
"Se sono un uomo felice, è perché ho dato tutto per la Juventus", Giampiero Boniperti

+Quote Post
outbreak
коментар 09 Aug 2016, 19:05
Коментар #28

Juventus regular

Коментари: 2 217
Регистриран: 4-July 06
Град: Плевен
Потребител No.: 143

Бих нарекъл този дебют - доста обещаващ. Нямам търпение да видим още от хърватчето.

--------------------

+Quote Post
nikentus
коментар 09 Aug 2016, 19:09
Коментар #29

ювентинец

Група: Ветерани
Коментари: 5 203
Регистриран: 28-February 06
Потребител No.: 42

Шутът на 2:03 направо ми го натопорчи

--------------------

+Quote Post
Bork0
коментар 10 Aug 2016, 10:41
Коментар #30

Primavera player

Коментари: 321
Регистриран: 18-March 06
Град: София
Потребител No.: 75
Любим футболист:Alessandro Del Piero, Claudio Marchisio

Добре му я мушна между краката на един на границата на наказателното отстрани, изкефи ме, напомня ми на Мартин Мартинов "Брилянтния".

Този коментар е бил редактиран от Bork0 на 10 Aug 2016, 10:42

--------------------
FAN CLUB IN BULGARIA ?!?!? Everything is possible !!! FORZA MAGICA JUVE !!!

+Quote Post
mrd
коментар 10 Aug 2016, 15:50
Коментар #31

Juventus regular

Коментари: 1 662
Регистриран: 17-July 12
Град: Sofia
Потребител No.: 24 704

Пяца на пресконференцията: Не съм дошъл да се впечатлявам от Дибала, Пянич и Игуаин, а да играя с тях. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Перифразирано е, но все пак това беше смисъла. Пича си има балканско самочувствие, дано Алегри извади най-доброто от него.

Този коментар е бил редактиран от mrd на 10 Aug 2016, 15:51

+Quote Post
Underground Mind
коментар 10 Aug 2016, 15:55
Коментар #32

Juventus star

Наистина ли са го питали ''и ти ли си тук само на ваканция, като Погба?''?

--------------------

+Quote Post
mrd
коментар 10 Aug 2016, 16:00
Коментар #33

Juventus regular

Коментари: 1 662
Регистриран: 17-July 12
Град: Sofia
Потребител No.: 24 704

да, питаха го дали е тук просто пътьом за някое по-голямо първенство, като повечето чужденци напоследък.

+Quote Post
nikentus
коментар 01 Sep 2016, 08:15
Коментар #34

ювентинец

Група: Ветерани
Коментари: 5 203
Регистриран: 28-February 06
Потребител No.: 42

Juve, Pjaca studied by midfielder Allegri sees inner midfielder or playmaker TURIN, August 30, 2016 - Marko Pjaca has surprised everyone at Juve, for his enormous talent, for its audacity and for its natural tactical flexibility. Massimiliano Allegri was won by 21-year old Croat, and he sees a future as an attacking midfielder or inner midfield. On that latter position, Pjaca has already played in Lokomotiv Zagreb. It is to dust off the old movements now almost forgotten. And that's what is making Allegri in Vinovo, where the giovante talented you are receiving daily lessons on the defensive, because a midfielder-respecting must also know how to inhibit as well as attack. Marko is responding well, also benefited from the powerful physique. In short, he might just be the perfect heir, albeit with different style, of Paul Pogba. Source: Tuttosport

cool.gif

--------------------

+Quote Post
div
коментар 06 Sep 2016, 16:32
Коментар #35

Juventus regular

Коментари: 1 554
Регистриран: 6-May 12
Потребител No.: 24 679

Снощи срещу Турция Пяца беше един от най-активните, но и най-неефективните. Скандален пропуск на празна врата в началото, след това още едно добро положение, пропиляно. Всеки път, в който топката се окаже в него си проличава, че е огромен талант, но наистина рядко успява да изработи правилното отиграване. Много ми се иска да се научи да използва главата си за мислене, защото физиката му е чудовищна.

--------------------

+Quote Post
Hennessy
коментар 06 Sep 2016, 18:49
Коментар #36

Juventus star

Коментари: 3 144
Регистриран: 28-February 10
Град: Добрич/Пловдив
Потребител No.: 3 499

Цитат(div @ 06 Sep 2016, 17:32) *
Снощи срещу Турция Пяца беше един от най-активните, но и най-неефективните. Скандален пропуск на празна врата в началото, след това още едно добро положение, пропиляно. Всеки път, в който топката се окаже в него си проличава, че е огромен талант, но наистина рядко успява да изработи правилното отиграване. Много ми се иска да се научи да използва главата си за мислене, защото физиката му е чудовищна.

Е, споко. До сега не е имало кой да го научи, пък и е още малък. smile.gif Тепърва ще се работи с него и Алегри ще го научи на футбол. Все пак разликата между Хърватия и Италия е огромна.

--------------------

+Quote Post
div
коментар 06 Sep 2016, 19:06
Коментар #37

Juventus regular

Коментари: 1 554
Регистриран: 6-May 12
Потребител No.: 24 679

Вярно е, но да си оправиш умението за взимане на решение сигурно е най-трудното нещо във футбола. Тук не става въпрос за това да свикнеш на даден отбор или система, а да си промениш инстинктите. Пяца е като бик и изглежда, че първото нещо в главата му, след като поеме топката, е финт, а не подаване. Естествено, възможно е да стане отборен играч, да бъде по-умен на терена и да вижда атаката и съотборниците. Просто за момента ми изглежда донякъде наивен и еднообразен.

Този коментар е бил редактиран от div на 06 Sep 2016, 19:07

--------------------

+Quote Post
Hennessy
коментар 06 Sep 2016, 19:51
Коментар #38

Juventus star

Коментари: 3 144
Регистриран: 28-February 10
Град: Добрич/Пловдив
Потребител No.: 3 499

Да съгласен съм. Само времето ще покаже, а ние се надяваме да се подобри и да стане голям играч. До колкото помня и Неймар беше доста зле и така да го нарека "лигав", но когато отиде в Барса се промени доста. Дано покаже, че заслужава да е при нас и да се развие.

--------------------

+Quote Post
Replicant
коментар 06 Sep 2016, 21:42
Коментар #39

Juventus regular

На този етап не виждам в него нищо повече от Красич (не ме изяждайте с парцалите), да се надяваме, че ще надмине постиженията на сърбина. smile.gif

П.С. Впечалтенията са ми предимно от европейското, последните му игри за Динамо и мачовете на хърватите в последните дни.

Този коментар е бил редактиран от Replicant на 06 Sep 2016, 21:43

+Quote Post
Underground Mind
коментар 10 Sep 2016, 01:17
Коментар #40

Juventus star

--------------------

+Quote Post

7 страници V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 потребител(и) четат тази тема (1 гости и 0 скрити)
0 Потребител(и):

Олекотена версия Час: 21st November 2018 - 05:34ч.

> Forum Information:

Copyright: © www.juventus-bulgaria.com 2006 - 2012. Всички права запазени.
Author: Екип на Juventus-Bulgaria.Team