Коментар #161

Juventus regular

Група: Фенове
Коментари: 2 293
Регистриран: 20-March 07
Град: Sofia
Потребител No.: 417

Цитат(pinkfloyd39 @ 19 Jun 2019, 20:26) *
Трябваше да пратят Ругани да го прибере с водоноската feest.gif.

Абе за Ругани не знам, обаче гледайте с каква марка костюм идва пичагата laugh.gif

Ако не друго, поне започва с чувство за хумор biggrin.gif

--------------------
Go to the top of the page

+Quote Post
StanJuve
коментар 20 Jun 2019, 00:40
Коментар #162

Scouted

Коментари: 88
Регистриран: 23-August 14
Потребител No.: 24 840

Конте отиде в интер за бога.Сари е някво перде и изповядва атакуващ футбол,ако се адаптира успешно и успее да вкара нужните рутации съм okay.За Алегри бях голям скептик, а какво стана. Нека го подкрепяме и му дадем шанс.

+Quote Post
Hennessy
коментар 20 Jun 2019, 10:39
Коментар #163

Juventus star

Коментари: 3 539
Регистриран: 28-February 10
Град: Добрич/Пловдив
Потребител No.: 3 499

Ние на Сари се смеем, ама Недвед и той е малко като физкултурник с тоя костюм и на краката с тая Гъзела...

--------------------

+Quote Post
vench
коментар 20 Jun 2019, 11:07
Коментар #164

Juventus champion

Коментари: 5 077
Регистриран: 3-March 12
Град: Бургас
Потребител No.: 24 644

Лайв от представянето. Аз съм на работа и в момента не мога да гледам.

https://www.facebook.com/Juventus/videos/2773184919362789/

+Quote Post
Kirilov
коментар 20 Jun 2019, 11:45
Коментар #165

Juventus champion

Коментари: 8 090
Регистриран: 28-April 14
Град: София
Потребител No.: 24 823

Цитат
Paratici: "We chose Maurizio because we believe he is the best coach possible for this Juventus. He showed great qualities, he is the most suitable."

--------------------

+Quote Post
odyssey7
коментар 20 Jun 2019, 11:54
Коментар #166

Juventus star

Коментари: 3 944
Регистриран: 6-January 09
Град: Добрич/София
Потребител No.: 1 612

^^^^

Paratici: "We chose Maurizio because we believe he is the best coach possible for this Juventus. He showed great qualities, he is the most suitable."

- на няколко пъти конкретизира "към този момент", което не променя значението но си струва да се разглежда в цялост.

Този коментар е бил редактиран от odyssey7 на 20 Jun 2019, 11:55

+Quote Post
odyssey7
коментар 20 Jun 2019, 12:15
Коментар #167

Juventus star

Paratici on Pogba and Rabiot
"Pogba is a Manchester United player, he was with us for many years, he grew up here and we love him, but he is a Manchester United player.
"There are many clubs who want Rabiot. We are in the running, not just for him, but the other targets in our minds. We'll discuss it with Maurizio and try to find the right targets together for the team we want to see."

‎ Sarri on improving Juventus
"It's not about working on one area. Clearly, my style of football is different. I have to figure out how much I can bring of my ideas and be productive.
"I have to gain more points, not fewer, while using my philosophy. It's about the balance of how much is down to the tactics and how much we leave in the hands of the players.
"If you ask my opinion, I'd like to see Pjanic touch the ball 150 times per game. However, it's about balancing everything and the various characteristics.
"I tend to give a lot more freedom to my teams from the final third, as that is where the players can improvise a little more.
"Every team is like a son, you can't all have the same, nor should you want to. They all have their characteristics."

‎Sarri on Chelsea pressure
"The English media is made up of big newspapers and then the tabloids on an inferior level.
"It fortifies you, but what disappointed me was that in Italy people only reported the attacks of the tabloids and not the more prestigious and reliable newspapers like The Times.
"Attacks do make you stronger."

‎Sarri on Bernardeschi
"Everyone knows I like this lad, ever since Fiorentina-Napoli. He is well-organised, has talent, but lacks a little bit of consistency from game to game. I think this is the moment of his career where he needs to play consistently in one single role."

‎ Sarri have regrets on his past behaviour?
"I don't know what the Juve Style is or if I'll be asked to adapt. I went to dinner last night and saw no real difference.
"I said some things wrong, others were used to mean something different that I did not mean.
"People keep using that phrase I said, how do you get a penalty, have a striped jersey, but they forget that was after Empoli-Milan....
"With the finger, I was wrong and I reacted excessively towards 10-20 stupid idiots, not towards Juventus fans. I said that even at the time. If out of 40,000 people there are 10 idiots who spit at you, then the reaction came. I do not consider those people to be Juventus fans."

‎ Sarri on Higuain
"I haven't spoken to Gonzalo since the post-Europa League Final party. I had to get my ideas sorted on Juve and this club.
"He is a Juventus player, so when he returns from vacation, we'll have the opportunity to talk.
"Gonzalo has the characteristics that allow him to play with anyone. I said it depends on Gonzalo because I get the feeling he didn't enjoy the post-Juventus experience and was a little shaken after that season, these things happen. If he can get a strong reaction, he can play another 3-4 years at a high level."

‎ Sarri on De Laurentiis or Allegri
"I have not heard from the President. Everyone thinks I have an ugly rapport with Aurelio, but I will always thank him. How often does a child who supported Napoli get to be their Coach? There can be divergent views along the way, but that's natural with two strong characters.
"I will not tell you the names of the players I did hear from, not even under torture, because those are strictly personal.
"At times, I chat with Allegri via common friends, but so far I haven't heard from him. I hope to do so during the summer. We tend to joke around, though, we don't usually discuss anything serious."

‎Sarri on Sarrismo
"I honestly don't know what Sarrismo is. I read in the dictionary it was more than a tactical philosophy. I have always been me. I might change my views of football and life over the years with experience, but the concepts remain the same.
"I am a direct person, at times a bit too direct, who needs people to be open and say things face to face. This can lead to clashes, but those can be resolved. Rancor only ever occurs because of things that are not said out loud.
"I hope that I never changed the fundamental concepts of my life and football."

‎ Sarri on being a tactical fundamentalist
"I don't see how you could say that when I started at Empoli with 4-3-1-2, then moved to 4-3-3 at Napoli and a disguised 4-4-2 at Chelsea."

‎ Sarri on change of philosophy throughout Juventus
"I got here yesterday, Sir Alex Ferguson took 20 years to impose a style on the youth teams as well as the senior squad. I'd like to do that, but it'd be a very, very long process meeting with the various youth Coaches. I don't think I am young enough to stay here as long as Ferguson did at Manchester United."

‎ Paratici on Sarri
"He was absolutely the first choice. I don't know what we said to convince him, maybe he just felt we really wanted him."

"The most important Italian club offered me the opportunity to return to Italy. It is the coronation of a very long career. I am happy to be here at Juventus."

"I've never seen a club so seriously determined about getting a Coach. The feeling was very strong. The serious attitude of the club's leadership, the structure of the company convinced me about coming to Juventus. Juve is a point of arrival."

"In a career of 20-30 years, I'm so pleased to come to Juve. It has been a long journey. I'm coming from Chelsea, a great club but with lesser history than Juve, so it's a step forward but a step taken gradually. I'm filled with strong emotions to arrive at Juve."

"My moral & professional duty at Napoli was to give the impossible to beat Juve. I gave 110% & I would do it again but we did not succeed. It's clear that this is about competing in a sport. Now that's ended & my professionalism pushes me to give the best for Juve."

"I think that the players who change the story, are attackers. I think that it's up to us to organize the team to maximize the quality of attackers. And then in the last 30 metres, we've such talented players like CR7, Dybala & Douglas Costa, who can give us a lot."

"The players that make the difference are the players with talent, so you have to start with them. We need to build around talented players like CR7, Dybala & Douglas Costa, who's potentially a top player but yet to explode with continuity."

Този коментар е бил редактиран от odyssey7 на 20 Jun 2019, 12:32

+Quote Post
pinkfloyd39
коментар 20 Jun 2019, 12:37
Коментар #168

Juventus champion

Коментари: 7 427
Регистриран: 6-March 12
Потребител No.: 24 649

Бях забравил колко са клиширани пресконференциите по представяне на нови треньори и футболисти.

"I like Berna a lot. I had beautiful words with him after Fiorentina vs Napoli. He has a quality typical of great players but he is lacking comsistency because I see him in the big games & then in the other games where he can give a bit more."

"Pjanić? Well, if you ask me, I want to see him record 150 touches per game but we need to put him and everyone else in a position wherein they can showcase their best qualities."

+Quote Post
Kirilov
коментар 20 Jun 2019, 12:43
Коментар #169

Juventus champion

За периода 2015-8 Наполи на Сари са отборът с най-голям % притежание на топката в Серия А.

2015/6 - 63%
2016/7 - 62%
2017/8 - 64%

Можем да очакваме подобрение и при нас по този показател.

--------------------

+Quote Post
Kirilov
коментар 20 Jun 2019, 13:50
Коментар #170

Juventus champion

Цитат
Маурицио Сари беше представен официално пред медиите като новият наставник на Ювентус. Интересът на журналистите към него беше голям, като пресконференцията продължи малко повече от един час.

“В Наполи дадох всичко от себе си. След това реших да премина през страхотно преживяване във Висшата лига. Юве са най-добрият италиански клуб в момента и ми предоставиха шанс да се върна в Италия. Това е върховото постижение на една дълга кариера. Никога не съм виждал такава целенасоченост от клуб, за да назначи наставник. Отоношението към мен беше прекрасно и това ме убеди. Ще бъде вълнуващ сезон в Серия “А”, особено за треньорите. Имаме дълъг път да извървим, но дано първенството да започне да настига Висшата лига. Очаквам всяка сутрин да се будя и да разучавам как да печеля мачовете. Да побеждаваш продължително винаги е трудно, а Ювентус има такова задължение. Трябва да имаш ясната представа за двама-трима играчи, които могат да направят разликата и след това да им предоставиш поле за изява. Формацията зависи от това. Беше дълго пътуване за мен, изградено от постепенни стъпки. Щастлив съм да бъда в най-важния тим в Италия, като това е стъпка напред след опита в Челси.
Кристиано Роналдо? В Челси тренирах много силни играчи, но да тренирам Кристиано ще бъде още една стъпка напред. Той е счупил толкова много рекорди и бих искал да му помогна да продължи да подобрява постижения. Кой рекорд в частност? Този за най-много голове в Серия “А” за един сезон. Вече го направих веднъж (с Гонсало Игуаин в Наполи - б.р.) и бих искал да го повторя. Три години се събуждах с мисълта да победя Ювентус, защото те бяха най-добрият отбор. Давах 110% от себе си, но така и не успяхме да го надвием. Винаги съм давал 110% за отборите ми и съм уважавал всеки един от тях. Така ще бъде и тук. Първото нещо, което забелязах, беше сплотеността и подкрепата в тима. Останах доволен, защото човешкият аспект е много важен за мен. Юве са силен колектив по отношение на психиката и решимостта. Посрещат ме със скептицизъм, както навсякъде другаде преди. Разбирам това, но знам, че има един начин да го променя. Той е да побеждаваме и да убеждаваме, докато се забавляваме и постигаме резултати.

Когато имаш играчи с качествата на Пауло Дибала и Роналдо, те могат да итраят на всяка една позиция. Това, което може да се промени, е само интерпретацията на ролята. Целта да се забавляваме на терена не е несъвместима с печеленето. Често генерираният от тима ентусиазъм в мачовете им дава допълнителна енергия. Наполи имаха много играчи, работещи за отбора. Челси имаха технически надарени футболисти, но с различни характеристики. По-малко гъвкави, но също толкова солидни. Тренировъчните методи трябва да се приспособят към състава. Философията за играта остава същата, но трябва да имаш психическа гъвкавост, за да се адаптираш към особеностите на играчите. Най-вероятно ще разговарям с двама-трима играчи преди старта на сезона, за да разменим и сравним идеи, както и да разбера начина им на мислене и техните характеристики. Трябва да започнеш с талантливи играчи, които могат да направят разликата като Кристиано, Дибала и Дъглас Коста и да градиш около тях. Ще послушам клуба за новите попълнения, тъй като той знае по-добре от мен. Би било липса на уважение да си налагам мнението за това.
Сари: Ювентус е върховото постижение в кариерата ми

Маурицио Сари беше представен официално пред медиите като новият наставник на Ювентус. Интересът на журналистите към него беше голям, като пресконференцията продължи малко повече от един час.
“В Наполи дадох всичко от себе си. След това реших да премина през страхотно преживяване във Висшата лига. Юве са най-добрият италиански клуб в момента и ми предоставиха шанс да се върна в Италия. Това е върховото постижение на една дълга кариера. Никога не съм виждал такава целенасоченост от клуб, за да назначи наставник. Отоношението към мен беше прекрасно и това ме убеди. Ще бъде вълнуващ сезон в Серия “А”, особено за треньорите. Имаме дълъг път да извървим, но дано първенството да започне да настига Висшата лига. Очаквам всяка сутрин да се будя и да разучавам как да печеля мачовете. Да побеждаваш продължително винаги е трудно, а Ювентус има такова задължение. Трябва да имаш ясната представа за двама-трима играчи, които могат да направят разликата и след това да им предоставиш поле за изява. Формацията зависи от това. Беше дълго пътуване за мен, изградено от постепенни стъпки. Щастлив съм да бъда в най-важния тим в Италия, като това е стъпка напред след опита в Челси.
Кристиано Роналдо? В Челси тренирах много силни играчи, но да тренирам Кристиано ще бъде още една стъпка напред. Той е счупил толкова много рекорди и бих искал да му помогна да продължи да подобрява постижения. Кой рекорд в частност? Този за най-много голове в Серия “А” за един сезон. Вече го направих веднъж (с Гонсало Игуаин в Наполи - б.р.) и бих искал да го повторя. Три години се събуждах с мисълта да победя Ювентус, защото те бяха най-добрият отбор. Давах 110% от себе си, но така и не успяхме да го надвием. Винаги съм давал 110% за отборите ми и съм уважавал всеки един от тях. Така ще бъде и тук. Първото нещо, което забелязах, беше сплотеността и подкрепата в тима. Останах доволен, защото човешкият аспект е много важен за мен. Юве са силен колектив по отношение на психиката и решимостта. Посрещат ме със скептицизъм, както навсякъде другаде преди. Разбирам това, но знам, че има един начин да го променя. Той е да побеждаваме и да убеждаваме, докато се забавляваме и постигаме резултати.
Когато имаш играчи с качествата на Пауло Дибала и Роналдо, те могат да итраят на всяка една позиция. Това, което може да се промени, е само интерпретацията на ролята. Целта да се забавляваме на терена не е несъвместима с печеленето. Често генерираният от тима ентусиазъм в мачовете им дава допълнителна енергия. Наполи имаха много играчи, работещи за отбора. Челси имаха технически надарени футболисти, но с различни характеристики. По-малко гъвкави, но също толкова солидни. Тренировъчните методи трябва да се приспособят към състава. Философията за играта остава същата, но трябва да имаш психическа гъвкавост, за да се адаптираш към особеностите на играчите. Най-вероятно ще разговарям с двама-трима играчи преди старта на сезона, за да разменим и сравним идеи, както и да разбера начина им на мислене и техните характеристики. Трябва да започнеш с талантливи играчи, които могат да направят разликата като Кристиано, Дибала и Дъглас Коста и да градиш около тях. Ще послушам клуба за новите попълнения, тъй като той знае по-добре от мен. Би било липса на уважение да си налагам мнението за това.
Ако “Сан Паоло” ме посрещне с аплодисменти, ще е знак на любов. Ако ме освирква, това отново ще е от любов. Масимилиано Алегри ми оставя тежко наследство. Да спечеля това, което той спечели, е много трудно. Той постигна изключителни резултати и бих искал да видя в тима същата способност да преминава през трудностите, за което и той им помогна. През изминалите няколко години винаги започвах сезона с една формация и го завършвах с друга. Не знам какво е саризъм. Винаги съм бил някой, който се променя на базата на опита, но оставам верен на концепцията. Аз съм директен човек, може би прекалено директен. Това води до сблъсъци, но те са разрешими. Федерико Бернардески е играч, който харесвам. Голямото му качество е в координацията, просто в момента му липсва малко постоянство. Той е в етап от кариерата си, в който трябва да има точно определена роля. Трябва да разбера доколко да налагам философията си и доколко да оставя останалото на характеристиките на играчите. Организирам отборите ми до 70-ия метър и в останалите 30 метра ги оставям на тях. Всеки отбор е различен. Дано да побеждаваме, забавлявайки се”, изчерпателен бе Сари.

--------------------

+Quote Post
JIZAH
коментар 20 Jun 2019, 14:10
Коментар #171

Juventus regular

Група: Ветерани
Коментари: 2 277
Регистриран: 17-January 10
Потребител No.: 3 242

Цитат(pinkfloyd39 @ 20 Jun 2019, 12:37) *
Бях забравил колко са клиширани пресконференциите по представяне на нови треньори и футболисти.

"I like Berna a lot. I had beautiful words with him after Fiorentina vs Napoli. He has a quality typical of great players but he is lacking comsistency because I see him in the big games & then in the other games where he can give a bit more."

"Pjanić? Well, if you ask me, I want to see him record 150 touches per game but we need to put him and everyone else in a position wherein they can showcase their best qualities."

Да, ама футболът не е флипер и за да я пипне 150 пъти, тр да е 150 пъти на позиция. Аз аок бях на Пянич щях да почвам с тренировките и тичането като цяло biggrin.gif

Хубава пресконференция, кво. Човека се вижда, че до неделя не е знаел ще стнае ли или няма. Сега почва да мисли какво ще прави.

А дано успее с късите пасчета и високата преса. ДАНО!

Aaa и за Коща, Диби и ЦР7 ми хареса кво казва biggrin.gif Само Кансело не спомена.... СЛОЧЕАНОСТ!??!?!!

+Quote Post
nameless
коментар 20 Jun 2019, 14:21
Коментар #172

Juventus regular

Коментари: 2 293
Регистриран: 20-March 07
Град: Sofia
Потребител No.: 417

По-нагоре гледам, че има разлика м/у английската и българската версия на това:

'"I think that the players who change the story, are attackers. I think that it's up to us to organize the team to maximize the quality of attackers. And then in the last 30 metres, we've such talented players like CR7, Dybala & Douglas Costa, who can give us a lot."

'Организирам отборите ми до 70-ия метър и в останалите 30 метра ги оставям на тях.'

Ако е вярно, ми харесва като философия. Това, което най-много ни липсваше в последния сезон бе креативността в нападение. Нареждахме се около наказателното и въртяхме топката, докато някой не се осмели просто да центрира. Нямаше пробиви, двойни подавания или изненадващи удари от дистанция (е, освен на Роналдо). При положение, че разполагаш с такива прекрасни техничари, в атака, си беше абсолютна загуба на талант, така че, ако Сари ги остави да се развихрят, се надявам на далеч по-качествена игра в атака. Вече как ще научи Бонучи да си покрива човека и Ругани да мачка противниковите нападатели не знам...

Този коментар е бил редактиран от nameless на 20 Jun 2019, 14:22

--------------------

+Quote Post
JIZAH
коментар 20 Jun 2019, 14:24
Коментар #173

Juventus regular

A тук вече говори с мои думи (хахха) - “I think this is the moment of his career where he needs to play consistently in one single role.” - това важи за всеки футболист, но най-вече за тея дето тр да растат.

Айде Сари, с тея думи вече съм ти фен.

Който иска да се присъедини към сари-българия.ком - да пише на лично, ще черпя от бОтилките, приготвени за Тео и Ники smile.gif)

+Quote Post
odyssey7
коментар 20 Jun 2019, 14:28
Коментар #174

Juventus star

QUOTE(JIZAH @ 20 Jun 2019, 14:24) *
A тук вече говори с мои думи (хахха) - “I think this is the moment of his career where he needs to play consistently in one single role.” - това важи за всеки футболист, но най-вече за тея дето тр да растат.

Айде Сари, с тея думи вече съм ти фен.

Който иска да се присъедини към сари-българия.ком - да пише на лично, ще черпя от бОтилките, приготвени за Тео и Ники smile.gif)

Ще черпиш, когато Пянич спечели златната топка, пипайки по 150 пъти топката по време на мач.

+Quote Post
Kirilov
коментар 20 Jun 2019, 14:30
Коментар #175

Juventus champion

150 вертикални паса назад. post-294-1158668510.gif

--------------------

+Quote Post
JIZAH
коментар 20 Jun 2019, 14:53
Коментар #176

Juventus regular

Цитат(odyssey7 @ 20 Jun 2019, 14:28) *
Ще черпиш, когато Пянич спечели златната топка, пипайки по 150 пъти топката по време на мач.

Това ако стане ви предлагам да изберете най-големия фен на главата и аз ще му подаря едно синьо жони или еквивалентно по цена питие.

Пак не се ебавам.

Последният ми облог на синьо жони беше за Джерард и златна топка. Спечелих го biggrin.gif

Цитат(Kirilov @ 20 Jun 2019, 14:30) *
150 вертикални паса назад. post-294-1158668510.gif

И към тъча става бе, въпрос на перспектива biggrin.gif

+Quote Post
pinkfloyd39
коментар 20 Jun 2019, 15:13
Коментар #177

Juventus champion

Коментари: 7 427
Регистриран: 6-March 12
Потребител No.: 24 649

Като неутрален към цялата дискусия, мисля си да го жалите много Джийз. Черното Джони не е нещо особено, пък и може повечко да се бръкне.

+Quote Post
JIZAH
коментар 20 Jun 2019, 15:24
Коментар #178

Juventus regular

Еее и синьото е кофти ако питаш мен, ама пак става бе, кво. Нали важното е да се побеждава, а не наградата tooth.gif

+Quote Post
Teogo0alll
коментар 20 Jun 2019, 15:26
Коментар #179

Juventus regular

Коментари: 1 543
Регистриран: 21-January 08
Потребител No.: 851

Незнам ,ама аз нямам търпение вече сезонът да започне , тъй като последният ни мач, имащ смисъл бе през ранния Април
Винаги гледам оптимистично на нещата и като цяло за Сари мога да кажа, че от първия му час в Емполи до ден днешен успява да развива отборите си по правилен начин.
Изчетох доста мнения от фенове на Челси и 90% от тях бяха, че неправилно клубът се е разделил с треньора си, че е трябвало да му се даде време да наложи идеите си, че са възхитени как след 6:0 от Сити е успял да вдигне отбора, и като цяло отчитат и тяхната си (фенска) грешка с обидите по негов адрес и т.н.
Та в този ред на мисли, аз ще дам доста повече време на Сари от Декември месец,за да ме спечели.

Този коментар е бил редактиран от Teogo0alll на 20 Jun 2019, 15:31

+Quote Post
J.T.Ultras
коментар 20 Jun 2019, 15:58
Коментар #180

Juventus champion

Коментари: 5 058
Регистриран: 2-March 12
Потребител No.: 24 643

Цитат
Сари показа стил и класа, появявайки се в изключително луксозен костюми вратовръзка, който изобщо не кореспондира на обичайния стил на специалиста.

Един от първите въпроси към него бе свързан с това какво ще бъде облеклото му по време на мачовете на Ювентус и дали ще заложи отново на традиционния за него анцуг.

„Ще говоря с ръководството по този въпрос. Ясно е, че щом представлявам клуба, ще нося униформата, която трябва. За човек на моята възраст е важно да не изляза гол на терена”, пошегува се Сари при представянето си.

biggrin.gif

Някъде видях, че говорил за Игуаин. Можел да играе още 3-4 сезона на най високо ниво.. Дано се шегува.

--------------------

+Quote Post

17 страници V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 потребител(и) четат тази тема (1 гости и 0 скрити)
0 Потребител(и):

Олекотена версия Час: 22nd November 2019 - 07:49ч.

> Forum Information:

Copyright: © www.juventus-bulgaria.com 2006 - 2012. Всички права запазени.
Author: Екип на Juventus-Bulgaria.Team